dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

VUL imorgon

Publicerad 2014-03-18 20:54:51 i IVF,

Hoppas så innerligt på att detta är sista VULet på kliniken. Och att vi avslutar detta IVF-försök med ett fint VUL-minne. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska göra? Det bara måste gå bra. Det bara måste gå bra! Imorgon ska vi träffa läkaren som gav oss 70% chans att lyckas på våra tre landstingsfinansierade försök (d.v.s. uppnå en graviditet) i november 2013. Kan vi knyta ihop säcken och på riktigt hoppas på barn november 2014?!
 
Sov dåligt inatt. Inte bra. Men hoppas att det gör att sömnen tar över fort ikväll!

Kommentarer

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-18 21:18:27

KRAM! Håller alla tummar och tår att du får se er lilla bebis imorgon, i form av en liten hinnsäck eller vad man nu ser :) klart det blir positivt.

Svar: Tack! Imorgon ska man kunna se ett hjärta om det finns ett. Så vi hoppas på det!
Anna

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-03-18 22:16:28

Lycka till! Jag tror det kommer gå bra :)

Svar: Tack! :) jag hoppas verkligen att du har rätt!
Anna

Postat av: Synderskan

Publicerad 2014-03-18 22:25:23

Massa pepp! Kram

Svar: Tack! Kram
Anna

Postat av: A

Publicerad 2014-03-18 23:34:45

Håller tummarna för er, klart det blir bra, det MÅSTE det bli!
Kram och lycka till!

Svar: Tack för tummar, hoppas få uppdatera med bra nyheter om några timmar! Kram
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-03-19 05:42:02

Tummarna hålls stenhårt!!!

Svar: Tack för tummarna!!
Anna

Postat av: Frida

Publicerad 2014-03-19 07:00:16

Äntligen är dagen kommen!, jag håller tummarna för minst ett fint litet hjärta slår! :)
Kan ni så kan jag också, det är de som håller mig uppe, tänka positivt när det är svårt och finns tröst och hopp i andra!
Vill me veta om vårt lilla mirakel slår ;)
Lycka till idag!!!!!!

Svar: Ja, minst ett! Och oj vad lycklig jag hade blivit av två! Försöker vara positiv nu, men är fruktansvärt nervös! Tack för pepp och tummar!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela