dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Äntligen (Vecka 17, 16+1)

Publicerad 2014-05-23 06:19:10 i Graviditet, Hopp, Tacksamhet,

Jag kommer ihåg när fröken klänning (http://frokenklanning.wordpress.com) - en bloggerska som jag följer - gick in i vecka 17. Då hade vi nästan precis fått veta att vi äntligen lyckats bli gravida. Men var då mitt uppe i missfallsångesten. Då hoppades jag så innerligt att jag någon gång skulle få uppleva vecka 17, för även om vi var gravida så kändes det så oerhört långt borta. Nu är VI här. Vi är i vecka 17. Kan inte ens beskriva hur tacksam jag känner mig över den här graviditeten. Att det gick så bra med ivf-behandlingen. Att vi fått behålla lilla dej. Att vi mår bra och tror på det här. 

Kommentarer

Postat av: Fröken Klännig

Publicerad 2014-05-23 09:46:44

Vecka 17 ❤️ Tänk att det blir en bebis i höst. Innan du hinner blinka är du i v 25!

När var det ni skulle på RUL?

Svar: Hoppas det - att det går riktigt fort! Även om jag egentligen inte längtar bort sommaren! RUL den 13 juni i vecka 19+1.
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2014-05-23 16:44:33

Och nu har jag precis plussat (för 4 veckor sen) och precis som du gjorde tänker jag avundsjukt att jag också vill vara där, se magen växa och känna sig mer gravid!

Svar: Tänker inte säga att tiden hit gick fort, för den kröp fram! Men jag hoppas det går fortare för dig!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela