dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fin dag

Publicerad 2014-05-03 07:10:08 i Glädje, Graviditet,

Oj så fin dag det blev igår. Och oj så svärmor grät! Min svägerska grät, min svåger grät. De är fina. De vet hur länge vi har kämpat och längtat efter det här. 

Blev så rörd över hur många vi har omkring oss som blir så glada för vår skull - och för sin egen skull, för att de äntligen får ett barnbarn/syskonbarn. 

Fick en massa saker av min svägerska. Hon är en sån som sparar ALLT! Har ju inte vågat köpa något än. Men nu har vi definitivt våra första bebissaker. Och mammakläder. 

Idag fortsätter vi. Några nära vänner ska få veta idag. Sen ska jag berätta på jobbet i veckan. Sen vet alla som behöver veta. 

Vilken känsla - det är VI som ska ha barn denna gång! 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-05-03 16:10:37

Så roligt att alla blev glada :) <3

Svar: :) ja, så härligt!
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-05-03 19:58:54

Å, jag gråter en skvätt, jag med! Jag blev rörd av att läsa om era näras reaktioner!

Många kramar!

Svar: Kramar! :)
Anna

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-05-05 08:58:07

Vad underbart att äntligen få dela med sig av den stora nyheten! Och så fint att de blir så glada, och kan visa det.

Svar: :) ja verkligen!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela