dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Gårdagen och dagen

Publicerad 2014-05-22 09:22:20 i Framtidstro, Glädje, Graviditet,

Vad är bättre än att sitta i solen på en brygga och äta glass efter jobbet med en fin vän som jag sett alldeles för lite av den senaste tiden? Inte mycket. Det pysslade jag med igår eftermiddag, härligt! Det är så fantastiskt att sommaren är på väg. Planerar att njuta av den ordentligt. Den sista som en tvåsamhet. Nästa sommar är vi tre!
 
Jag fortsätter njutningsturnén med en AW ikväll, med en nuvarande kollega, och två gamla. Vi har alltid lika kul! Hon som fortfarande är min kollega har själv gjort ivf och är en av få som varit med och vetat det mesta från allra första början. De andra två ska få veta imorgon. Om graviditet och även om vägen dit. Så vissa vill jag dela detta med, båda sånna som blev gravida på en kvart. Typ. Känns så iaf. Men de kanske har annan info att delge om jag öppnar min dörr?
 
Who knows?
 
Kul kväll kommer det bli iaf. Det blir det alltid!
 
Mycket AW nu, har en inplanerad i nästa vecka också. Jag är inte den som spottar i glaset annars, alla vet att jag älskar vin ;) Men det blir intressant med två AW:s inom kort, utan vin. Och jag njuter, av just det istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela