dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Lång härlig dag

Publicerad 2014-05-25 08:39:28 i Glädje,

Hade en lång härlig dag igår! För det första lyckades jag somna om efter två nattliga kisserier och vaknade glad och nöjd vid nio! Lite utav ett rekord faktiskt! Började med lång frukost, älskar frukost, kan sitta i timmar! Vi fick en välbehövlig sak ordnad med vår bil som vi trodde kunde bli en dyr historia, men som vi faktiskt lyckades åtgärda själva - skönt! Sen åkte vi till plantagen och proppade bilen full med blommor, plantor och kryddor! Hem med detta och ut på balkongen. Blev SÅ fint! Och kommer vara praktiskt! Bl.a. Har jag gett mig på en liten tomatodling, vet inte alls om det kommer fungera på balkongen? Men provar glatt!

Eftermiddagen spenderades med maken i Tantolunden på en filt, det är verkligen sommar! Kvällen hos min bästa vän grillandes! 

Känns redan som sommar och semester. Nu väntar fika med en vän och hennes två små, morsdagsfirande och imorgon tredagars arbetsvecka. Känner att livet leker. 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-05-27 00:46:01

Underbar text att läsa :)

Svar: :) Hur mår du?
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela