dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Mage

Publicerad 2014-05-30 08:00:32 i Graviditet, Hopp,

Nu har jag tamejtusan lite mage t.o.m. när jag vaknar. Det måste vara ett gott tecken! 2 veckor kvar till RUL. Men kom på att vi ska till barnmorskan två dagar innan RUL:et och tänker då att vi förmodligen kommer få höra hjärtat, för det kunde hon ordna sa hon. Hoppas det! 

Idag åker jag och magen och shoppar en smula medan maken jobbar. Framför allt ska present till bästa svägerskan inhandlas. Så fest väntas imorgon - en riktigt rejäl! Blivit mycket fest och aw den senaste tiden. För ett halvår sen hade jag helst sluppit. Nu ser jag fram emot det! 

Härligt fenomen det där - klämdagar! 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-05-30 13:02:33

Härligt :) min är fortfarande rätt liten på morgonen men visst syns det. Dock helt platt när jag ligger ner. Ingen synlig kula alls då. Ha en fin helg :)

Svar: Den plattar till sig här också när jag ligger ner och blir nästintill obefintlig.. Men lite är den där då med ;) trevlig helg till dig med!
Anna

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-05-30 16:31:23

Mysigt! Det enda jag saknar med graviditeten är magen och sparkarna. Dock inte magen när man hade gått över tiden (enorm). Haha! Fotar du varje vecka?

Svar: Njej...vi har slarvat med det. De först 12 veckorna kom det inte på tal, de ville vi bara ta oss igenom, och hade missfallsångest hela tiden. Men nu har vi börjat lite sporadiskt. Ska bli bättre! :) längtar efter sparkar!!!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela