dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Rekord

Publicerad 2014-05-01 08:41:06 i Allmänt, Graviditet,

Igår hade jag rekord i uppesittarkväll! Fantastiskt sällskap gjorde att det blev väldigt sent. 2.00 kröp vi till sängs, då var jag så trött så jag höll på att kräkas. Kan inte komma ihåg när jag var uppe så sent sist. Är verkligen ingen kvällsmänniska, nu mindre än någonsin! 

Kontentan - sov till 8. Önskar jag hade sovit längre, men, men - är man morgonmänniska så är man! Plus att jag längtar efter att gå upp idag och fortsätta umgås med mitt trevliga sällskap. Sen kommer det fler, och idag ska vi berätta för några. Känns skönt att få prata om det - äntligen! Mer på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela