dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 18

Publicerad 2014-05-29 08:13:30 i Graviditet,

Ute med vänner och åt igår igen! Denna gång även med maken och några gemensamma vänner. Alltid lika kul! 

Idag går vi in i ny vecka. Och jag hoppas de två veckorna till RUL:et går fort! Jag känner inte så mycket, hade lite växtvärk igår kväll. Men inget i brösten eller så längre. Tycker det är lite läskigt även on jag vet att jag borde vara glad över att känna mig mer "normal". Vill hellre känna överallt och ha ont av foglossningen JÄMT!


Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-05-29 10:02:57

Samma här. Ibland känner jag mig helt ogravid men det är väl vanligt i dom här veckorna. Läskigt är det iaf. Tror aldrig jag kommer sluta oroa mig :P

Svar: Nej inte jag heller! Det är bara för läskigt. Men bara att bita ihop till rulet och hoppas att allt är bra! Tänker att "alla andra" förutsätter att det ska gå bra när man passerar vecka 12, så varför ska inte vi kunna göra det.. Men det är svårt många ggr...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela