dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tillbaka i verkligheten

Publicerad 2014-11-24 21:01:04 i Kärlek,

Tillbaka i verkligheten. Eller iaf lite. Och det är en ny verklighet vi lever i. En fantastisk sådan. Att få vara stolt mamma till vår lilla skatt är det bästa som hänt. Obegripligt att förstå och ta in att det är jag, min man och ett gäng embryologer, sköterskor och läkare på St:Görans som lyckats få till den här lilla perfekta varelsen. Jag njuter varje dag av att detta nu är sant. Dessutom filar jag på en lång förlossningsberättelse. Men medan jag gör det ska jag försöka börja uppdatera bloggen om livet som mamma också, jag hoppas att det kan vara kul att läsa om det med. Dessutom kommer vi ju förr eller senare vilja ta upp kampen om ett syskon - ja, mycket vill ha mer! Och då blir ju denna cirkus högaktuell igen. Nyförälskad och lycklig är jag iaf. Nyförälskad i både man och barn, trots sömnlösa nätter och frustration är hon vårt allt! Vår älskade lilla Nellie!

Kommentarer

Postat av: kmp

Publicerad 2014-11-24 21:55:46

Kul att höra ifrån dig! Ser fram emot att följa dig.

Svar: Kul att du känner så! :)
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2014-11-24 21:59:07

Fint namn förresten, Nellie. Hade ni bestämt det innan eller var det när hon var född?

Svar: Tack! Det toppade listan, men vi vågade inte spika det förrän hon kommit ut.
Anna

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2014-11-25 19:24:46

Ska bli kul att läsa om livet som mamma också :)

Svar: Va kul att du tycker det!
Anna

Postat av: enlangvantan.blogspot.se

Publicerad 2014-11-25 19:55:07

Vilket fint namn! :) så mysigt att få följa dig såhär efter graviditet också

Svar: Tack snälla, och kul att du tycker det är roligt med fortsättning!
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-11-25 20:54:19

Åh vilket fint namn<3

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: Susse

Publicerad 2014-11-25 22:48:40

Ååå, vad härligt att få läsa några rader från dig =) Tycker det ska bli spännande att läsa din blogg nu med, trots att det blir annat innehåll än innan :)
Härligt att du njuter så av att vara mamma, det är du (ni) värd!
Kram

Svar: Tack snälla du! Det glädjer mig! Kramar
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela