dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

12 dagar

Publicerad 2014-10-24 09:48:35 i Lillan,

12 dagar till BF. En evighet. En liten fis i rymden. Hoppas bara att det inte utökas till 26 dagar! Det vore riktigt, riktigt jobbigt.. Speciellt när man nu går hemma och vankar och funderar. 
 
Igår fick vi ett helt lass med arvegodskläder! Alltid något positivt med att vara bland de absolut sista att få barn. Nu ångrar jag att vi ens köpte några kläder, för nu tror jag att vi har fått precis ALLT. Så nu blir det en tvätt till. Sen ska jag ägna endera dagen åt att sortera kläderna. Igen. För nu var det så länge sedan att jag glömt hur jag tänkte. Lista och sortera och organisera...det är lite av min grej ;)
 
Nu har vi även sorterat ut några extra lådor till henne. Så nu blir det strikt organisation i storleksordning.
 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-10-24 12:11:01

Alltså dom här dagarna går seeegt. Kan ju bara föreställa mig dagarna om man går över tiden. Men tänk vad nära det är ändå :) så spännande! När som helst!

Svar: Ja nu är det seegt.. Men väldigt, spännande. Känner efter hur mycket som helst! Hoppas nu att ni får bra besked rörans din mamma, och att bebben vill titta ut snart!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela