dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

BB-avstånd (vecka 37, 36+2)

Publicerad 2014-10-11 09:28:56 i Graviditet,

Tack för ert engagemang rörande BB-avståndet en helg. Ni har nog rätt alla som svarat, 40 minuter är inte långt, jag har nog mest levt i en bortskämd värld där fem minuter har känts normalt. Det är det nog inte. 40 minuter verkar snarare vara mer normalt. Dessutom har vi bestämt att maken följer med, vilket gör att han kan köra och är på plats med mig om något händer. Så nu har jag beslutat att jag får ha min roliga helg, om hon nu inte tittat ut innan. Vilket jag inte kan sticka under stolen med, är en ganska stor förhoppning.
 
Nu är vecka 37 kommen. Och på appen läser jag 25 dagar kvar. Känns som vanligt helt galet att vi traskar över 90%-strecket. Och att det faktiskt kan hända när som. 
 
Imorgon införskaffar vi den sista pusselbiten, bilbarnstol. Vi skulle ha lånat en, men nu blev det inte så. Så nu blir det till att köpa en och installera så att den biten också känns klar!
 
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela