dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Magen

Publicerad 2014-10-06 17:26:21 i Allmänt,

Trots att helgen känts rolig och lagom ansträngande så börjar jag fundera på om jag var lite ambitiös. Min kropp har inte riktigt varit med mig idag, och jag funderar faktiskt på att sjukskriva mig och vila lite ett par dagar. Vet inte om det är sammandragningar. Men haft ont i magen, och den har känts stenhård. Så jag kanske borde passa mig lite.. Jag har lovat mig själv att lyssna på kroppen. Att bebisen och jag själv är viktigast. Inte att ta mig till jobbet...
 
Vi får se hur det känns imorgon när jag vaknar?

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-10-06 18:42:56

Låter sunt att vila några dagar. Det skulle jag ha gjort tidigare så kanske jag inte hade brakat ihop. Lyssna på kroppen och ta det lugnt. Kram

Svar: Det blev att jag jobbade hemma ett par dagar, det gick bra. Men nu funderar jag på om nästa vecka får bli min sista.. kram
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-10-06 18:48:12

Det låter som en alldeles utmärkt idé! Gör vad som känns bäst för dig!

Många kramar!

Svar: :) Tack för omtanken!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela