dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 37 (36+4)

Publicerad 2014-10-13 20:16:12 i Graviditet,

Idag har hon levt rövare där inne. Framför allt trycker hon extremt mycket nedåt, jag antar att hon håller på att fixera sig. Jag hoppas att det är det hon pysslar med. Stundtals har det gjort riktigt ont. Så att jag har fått stanna upp och hålla i mig. Känner hur stark hon är nu, hur mycket det känns och slits i mig när hon stökar på sitt allra bästa. Det sticker och river i underlivet. Någon annan som upplevt det. 
 
Och snälla, kan du inte komma liite lite tidigt, ut hit till oss! Längtar efter dig!

Kommentarer

Postat av: kmp

Publicerad 2014-10-13 20:36:25

Shit, du är redan i v 37 och kan i princip få barn närsomhelst! Och jag ligger här i v 29 och har små fötter som sparkar och trampar i magen och är själv där du är om bara några få veckor. Ofattbart!!!

Svar: Ofattbart var ordet! Nu är det verkligen nära, och det tackar jag för. Det börjar bli tungt...;) Och snart är du också här, hoppas du får tio fina sista veckor av graviditeten!
Anna

Postat av: Axsson

Publicerad 2014-10-13 20:56:04

Så häftigt!!
Själva är jag i v. 23 (22+4) och min lilla tjej lever också rövare därinne, men än är hon inte så stark. Men rörelser oxh sparkat känns klart tydligare för varje dag :) helt underbart!

Svar: Ja visst är det underbart! :) Tiden går fort (eller den gör det rörande andras graviditeter, inte ens egen ;) va härligt att du känner så mycket rörelse! :)
Anna

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-10-13 22:43:33

Vissa dagar har jag så när det bökas på ordentligt. Det ilar verkligen i underlivet och gör rätt ont ibland. Men det är absolut inte varje dag.

Svar: Idag har det varit betydligt lugnare, så det verkar som att hon hade en riktig stökardag.. ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela