dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Helgen går för fort

Publicerad 2014-09-07 10:55:49 i Graviditet, Lillan,

Så är ännu en helg strax slut..det går fort.. Lite sammandragningar igår. Så det blir väldigt lugnt idag. Så fort jag gör något extra i fysisk väg som jag annars inte gör - kan handla om något så enkelt som att jag går liiite extra - så får jag det där. Bäst att passa sig antar jag. 

Annars hade hon en riktig show imorse och sprattlade glatt runt så hela magen gungade. Men höll sig lugn under natten. Så förutom de obligatoriska kisspauserna så har jag sovit ganska bra inatt. Mitt lilla mönsterbarn ;) Vi får väl se?! 59 dagar (förhoppningsvis) tills vi ses och inte bara känns! :) 

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-09-09 08:49:07

59 dagar - vad häftigt! Då är det verkligen inte länge tills ni ses...

Svar: Nej..det tar sig... :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela