dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Saknar blogg i telefon

Publicerad 2014-09-14 20:59:46 i Allmänt,

Har lyckats få till fel lösenord i bloggappen i mobilen. Lösenordet ligger kvar på datorn, och av någon anledning så godtas det fortfarande, trots att jag efterfrågat ett nytt. Det nya dyker aldrig upp i mailen, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma in i bloggappen..
 
Därav de få uppdateringarna, och jag känner dessutom att jag missar en massa i bloggvärlden generellt som händer hos er andra.
 
Hoppas få ordning på det snart och vara back in the game inom kort...
 
Haft en härlig helg iaf, lugn och härlig med mycket efterlängtat sällskap. Lillan har sparkat på som hon ska och har dessutom fått både lite nya kläder och foton av sina föräldrar..fyllda av kärlek och mage! Förhoppningsvis hittar vi någon som jag törs lägga upp på bloggen så småningom.
 
Imorgon är det måndag igen...

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-09-15 13:44:23

Jag har också problem med mobilversionen. Men det tror jag mer är att jag inte fattar hur jag ska göra... :) Hoppas att du fick en riktigt lugn och mysig helg!

Svar: Haha, ja tekniken är inte lätt alla ggr, det håller jag helt med dig om :) Tack, haft en jättefin helg! Hoppas detsamma!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela