dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tiden går

Publicerad 2014-09-10 17:36:15 i Allmänt,

Tiden går, imorgon går vi in i vecka 33, idag har 80 % av graviditeten passerat. Lillan sparkar på och vi njuter. Mest njuter jag av tanken på att hon snart är här. Vill helst inte vänta en sekund till. Men samtidigt vill jag ju förstås att hon "gottar på sig". Imorgon ska jag till barnmorskan för vanlig kontroll, mäta magen, ta blodprov, etc. Känner mig lugn nu när hon boxas runt så mycket.
 
Idag fick en nära vän sin lilla, ännu en tjej. Känns som att det fullkomligen regnar tjejer i min umgängskrets. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2014-09-10 21:51:44

Hej! Tänkte först och främst gratulera till graviditeten! Jag tänkte mest lämna ett avtryck. Är nämligen i en liknande situation som dig/er. Har pco och ska börja med min andra gång menopur, dock med två års mellanrum. Vi är inte i IVF svängen utan kör enbart menopur och ovitrelle. Är så skönt att veta att man faktiskt kan lyckas fastän man har pco. Stort grattis igen!

Svar: Tack snälla du! Och stort lycka till!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela