dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Överlevt

Publicerad 2015-02-12 12:48:10 i Lillan, Livet som mamma, Längtan,

I nästan tre dygn har lillans pappa varit på vift med jobbet. Ikväll kommer han äntligen hem. Helt galet vad vi saknar honom. Det är riktigt, riktigt jobbigt att vara själv med henne hela dagarna OCH kvällarna. Då har ändå min mamma och pappa assisterat.. Men det är mycket för att hon är skrikig. Framför allt att hon skriker så mycket när hon är trött. Det enda som fungerar är sömn i selen på kvällarna..vill vara nära, nära. Men hon är vår fantastiska lilla tjej iaf, och nu är pappan snart hemma och jag hoppas det dröjer tills vi sover på olika platser igen! 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-02-12 17:39:46

WOW! Imponerad!!! Alltså jag hade aldrig låtit min man åka, hahaha!

Svar: Det har varit tufft..men tänker att någon gång måste vara den första.. Att välja just nu, när hon är riktigt supergnällig var nog dumt..men, men, det gick ju bra iaf...men svettigt..minst sagt..
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela