dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sömn, detta återkommande ämne..

Publicerad 2015-01-03 23:05:14 i Livet som mamma, Sömn,

Igår hade vi en riktigt jobbig natt med mycket vakentid, mycket amning, halvslumrande sömn och powernaps - och sen var hon dessutom pigg vid 6 efter att ha somnat vid 24...och klagade och ville upp. Efter att inte ha sovit i princip någonting.. Nu är kl 23 och hon har sovit som en stock sen 18. Heaven! Bara väldigt irriterande att jag inte kan sova.. 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-01-04 10:46:24

Åh så jobbigt att inte kunna sova när
Hon passar på att sova :/ jag kan sova närsomhelst på dygnet bara jag är trött, så hoppas att jag kan sova när lillen sover...

Svar: Hoppas det! Det är en fin egenskap när man har en liten tror jag! ;)
Anna

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-01-04 14:06:35

Ja det där är så jäkla irriterande! Man är superpigg själv när bebisen väljer att sova en långsovning :P I morse sov Lisa men både jag och Fredrik var pigg, låg och vände och vred oss, så Fredrik gick upp kvart över fem!

Svar: Galet! Varför är det så..? Hoppas ni får en långsovning snart igen, som ni får utnyttja!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela