dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fånig

Publicerad 2015-07-20 17:46:37 i Allmänt,

Det fortsätter sticka. Har inget test. Känner mig märkligt fånig. Fånig som
ens tror något. 

Inbillning. Helt klart. 

Det gör mig fruktansvärt medveten om hur gärna jag vill ha en till plutt. 

Märkligt. 

Fortsätter semesterfira och låtsas som
det regnar. Ute är det knappast ett problem, för fasiken vad det regnar. En skitsommar. Smider vinterplaner till varmare breddgrader. 

Inte bara jag som är märklig. Hela inlägget blev väldigt, väldigt märkligt. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-07-21 08:32:54

När åker ni hem? ja du regn är det gott om i år, haha. Behöver ju inte vattna gräsmattan iaf ;)

Svar: Söndag... Haha, nej det sköter sig definitivt själv!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela