dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kissnödig

Publicerad 2015-07-27 11:10:15 i Allmänt, Försöknummer2,

Jag var för kissnödig för att komma på att ta ett test imorse. Tror inte att jag är gravid, tror det inte ett endaste litet dugg. Men tänker ändå testa imorgon. Bara för att få det ur mitt system. Så jag kan fokusera på att bära tungt vid flytten. 

Alltså, åter i civilisationen. Uppdatering imorgon. 

Nu hoppas jag innerligt att det blir sommar, men gärna nästa vecka. Inte medan vi flyttar. 


Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-07-27 19:53:03

Håller tummarna ändå! :)

Svar: Tack! :) Det kan behövas! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela