dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Dejt

Publicerad 2015-03-25 06:56:02 i Glädje, Kärlek, Lillan, Livet som mamma, Lycka,

Dejten igår var supermysig. Vi hann äta lite sushi och sen iväg på bio. Vad vi såg? Kingsman. Den var ok. Inte mer än så. Men det hade kunnat varit vilken film
somhelst. Det var bara skönt att komma ifrån och bara vara vi igen för en liten stund. Fast mitt i filmen lutade sig mannen mot mig och sa "jag saknar vår tjej". Och det gjorde jag med. Gled iväg i tanken till henne, även om det är skönt att komma iväg och vara vuxen för några timmar. Galet hur hela kroppen och själen kan längta tillbaka till henne! Låter lite töntigt. Men det är så! Hela alltet saknar henne fast det samtidigt är skönt att komma ifrån. Hur förälskad man kan vara i denna lilla filur samtidigt som hon retar gallfeber på en flera ggr om dagen. Obegripligt hur mycket känslor denna älskade unge kan frambringa! ❤️

Det var fantastiskt att det gick bra iaf. Mormor fick henne t.o.m. att somna i sin säng. Tredje gången det händer överhuvudtaget. Impad. Sen vaknade hon till strax innan vi kom hem..så då fick hon tutte när vi kom. Då blev hon nöjd och kvittrade på en stund innan hon sen somnade om, i sin säng - för fjärde gången - igen. 

Älskade plutt! Det blir fler dejter! Mormor och morfar tycker att det är mysigt att ha henne lite för sig själva känns det som ;) 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-03-25 16:50:25

Mys! Men ja, man saknar ihjäl sig! Känslorna är överallt, de framkallar så mycket hos en de små fantastiska liven! Det är samma här, mormor och morfar sa igår att de måste få vara barnvakt mer, haha. Så okej då, vem är jag att säga nej ;)

Svar: Härligt! Njut av barnvaktserbjudande - bra för alla inblandade tror jag!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela