dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fritid

Publicerad 2015-03-26 08:46:52 i Livet som mamma, Lycka,

Fritiden fullkomligen haglar över mig nu! Bio i tisdags, igår på dagen kom svärmor så jag hann fixa några saker på stan i lugn och ro, igår kväll var jag och min allra bästa vän och åt middag. Tog ett glas vin ihop. Inte hänt sen juli 2013 tackvare graviditeter som avlöst varandra. Vin alltså. Middagar har vi hunnit med iaf. Njuter av Nellie ännu mer när jag varit borta en stund. Och saknar henne! Mitt lilla hjärta som nu inte ligger still en sekund och rullar från rygg till mage och vice versa. Dessutom gör framsteg mot krypning. 

Herregud vad fort det går! Vilken vecka det har varit! Och nu är det snart helg. Ikväll ska jag natta och gosa med min plutt, och lägga mig tidigt! 

Kommentarer

Postat av: http://streckpastickan.blogg.se

Publicerad 2015-03-27 07:29:01

Känner igen känslan att man har ny energi direkt man varit borta en kort stund. Det är hälsosamt att sakna tycker jag :)

Svar: Det är väl det! Och bra att kunna fylla på med lite energi!
Anna

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-03-27 16:25:30

Lyx!!! :) Trevlig helg på er!

Svar: Eller hur!? Tack detsamma! :)
Anna

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv

Publicerad 2015-03-28 14:44:33

Låter härligt, njut både av fritiden, saknaden och lyxen av att komma hem igen!

Svar: :) tack, det gör jag!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela