dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sjuk

Publicerad 2015-04-01 09:55:52 i Allmänt,

Är aldrig sjuk. Verkligen aldrig. Knappt lite snorig. I år har vi hunnit drabbats av RS-virus och magsjuka. Och nu förkyld. Hemskt ont i halsen. Fasen också! När man inte ens får chans att sova..kanske det är därför det händer också..inget immunförsvar av all sömnbrist, fungerar det så? Lillan är också förkyld. Nu vill jag vara frisk, OCH få sommar. Har en bild av att mata fåglarna med min tjej. Haft en bild av hur jag matar fåglarna med mitt barn, under ivf-krånglet. Och innan. Nu kan det snart ske! Kanske lite fånigt, men det har varit en liten målbild. Oj vad vi ska mata fåglar i vår/sommar! Hon kommer bli sååå trött på fåglar! ;) 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-04-01 19:34:50

Usch, stackare! Krya på dig!!! Jag tror verkligen att sömnbrist och sjukdom hör ihop.
Själv ogillar jag fåglar starkt, hehe. Så här blir det ingen fågelmatning...om inte R får för sig att ta med henne på sånt. Men ja, mysigt! Men jag kan verkligen inte...fast jag kanske måste prova ;)

Svar: Tack snälla! Ja det är kanske så..man är "svagare" och mer mottaglig.. Haha, ja jag är inte så förtjust i själv fåglarna, bars barn som glatt tittar när de får mat..:)
Anna

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv

Publicerad 2015-04-02 09:44:55

Jag har samma bild i huvudet men jag ser mer en ett- eller tvååring som jag matar fåglar i stadsparken med så det blir ju inte förrän nästa sommar. Men då ska jag också trötta ut min med fågelmatande!

Svar: Men det blir fint det, till nästa sommar! Grattis! :) När är BF?
Anna

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv

Publicerad 2015-04-03 02:19:04

Vi har bf 10 augusti så bara strax över halvvägs där.

Svar: Härligt! Vad spännande!
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2015-04-07 22:00:32

Hej där!

Hoppas ni mår bättre nu!
Det är väl klart att du ska få mata fåglarna tillsammans med din dotter!
Jag får ännu vänta på det, men mata fåglar eller snarare, jaga fåglar med min lilla kattkille, får jag göra snart!

Kramar på dig!

Svar: Tack snälla du, vi mår bättre! Ja - fågelmatning ser jag fram emot! :) fågeljagning låter inte fy skam det heller! ;) Men jag hoppas att det snart är fågelmatning också! Stor kram!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela