dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Illa

Publicerad 2015-09-10 21:12:02 i Försöknummer2, Glädje, Livet som mamma,

Jag mår illa. Kvällstid. Anledningen till detta kan vara tusen olika saker. Ni förstår förstås vilken anledning jag hoppas på. Mot alla odds ;) Nej, någon graviditet kan jag förmodligen garantera att vi inte talar om. Men det är klart att en försöker famla i mörker och rycka i halmstrån. Vad jag däremot lyckligt ser fram emot istället - något konkret - är två månaders varmtlandvistelse som nu är spikat, bokat, betalt och klart! Jättejätteklart! Nu ska vi bara lura ner våra päron under några av veckorna! 

Och vad skulle hända om jag var gravid? Med utlandsvistelsen bokad och allt? Jag vet faktiskt inte? Men det får bli ett delikat problem senare. 

Hoppas på delikata problem!

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-09-11 20:28:24

Oh nu håller jag tummarna igen ;) Skööönt med långresa, inte så lite avis! Och ja, ett delikat problem som såklart löser sig i så fall! :)

Svar: Haha! Tack! Uppskattar dina tummar! :) kram
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2015-09-12 23:08:36

Tummen ner för illamående! Men tummen upp för vad det eventuellt kan innebära samt för utlandsvistelse!Så skönt!:-)
Många kramar!

Svar: Tack! Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela