dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sista september

Publicerad 2015-09-30 21:15:09 i Allmänt,

Ja det blev ett litet uppehåll. Plötsligt blev det sista september. Även om det är svårt att tro tack vare det fantastiska vädret så är det alltså oktober imorgon! Inte hänt mycket mer än att mensen kom och gick. Om det nu ska bli ännu en 43-44-dagarscykel så hoppas vi på äl om två veckor ungefär. Skulle det hända igen skulle jag bli ännu mer till mig än sist. Och sen skulle det landa och jag kommer då anse cykellängden som permanent. Isf kommer jag fortsättningsvis förmodligen bli besviken om det inte skulle bli så fortsättningsvis. Det vänder fort. Jag ska verkligen försöka att inte låta det bli så. Lovar! Lovar mig själv det! Men ja, äl den 15-16e okt följt av en 12 dagars lång lutefas. Alltså bim 28 okt. Heja, heja! Fram tills dess, helg med min fina syster, planering av ettårskalas, en förhoppning om bra nätter - sovmässigt, lite renovering- och inredningsprojekt, ja - jag mår ganska bra i detta nu! Dessutom har min man uttryckt glädje inför en eventuell graviditet inom kort. Så det känns som att vi är på samma spår där nu. Även om jag kanske är liite mer ivrig. När vi kommer hem från vår långresa tar vi tag i det ordentligt. Fram tills dess har vi förhoppningsvis fyra äl att se fram emot, och fyra bom att bäva inför. Men nu gör vi det tillsammans iaf. 
 
Håll tummarna! 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-10-02 06:47:07

Vad skönt att ni har en plan, det är alltid skönt att veta att om det inte blir spontant så HAR man en plan inte så långt fram i tiden! Det värsta som vet är att inte veta tycker jag. Håller såklart tummarna att det blir ett spontant plus snaaaaart 💕

Svar: Planer är definitivt bra! :) tack, håll dem hårt! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela