dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Leenden

Publicerad 2013-08-14 21:17:05 i Allmänt,

De senaste två dagarna har varit en stor anledning till just leenden. Vilket känns fantastiskt. Det har inte varit mycket av den varan det senaste året. Och jag behöver det. Min man har också svårt att sluta le.

Idag fick jag ännu en bra anledning till att le. Min nära kollega, 35 år, har utomhavandeskap, missfall och två ivf-försök bakom sig. Men nu verkar det inte bli mer än så. Vilket naturligtvis är mer än tillräckligt. Men nu är de gravida. Jag kan absolut glädjas mer åt någon annans graviditet nu. Men hade jag suttit kvar i skiten, så hade jag blivit glad iaf. Vilken lycka att kunna lägga allt det de gått igenom bakom sig.

Vilken kamp att äntligen vinna emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela