dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Positivt men ändå negativt

Publicerad 2013-08-07 11:09:31 i Allmänt,

Det är mycket positivt nu. Pergotime en månad till så att vi iaf har en sportslig chans. Och med ivf bokstavligen runt hörnet. Jag känner mig ändå helt slutkörd. Ledsen. Frustrerad. Orättvist behandlad av livet. Skit helt enkelt. Riktigt skit. Är så jävla trött på det här. Kan inte koncentrera mig på jobbet. Vill inte koncentrera mig på jobbet. Vill bara bli gravid. Det är det enda som intresserar mig överhuvudtaget. Känner ingen som helst glädje i något annat. Hur mycket jag än försöker vara glad för allt vi har och allt kul som vi ändå gör. Deprimerande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela