dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Uppsvälld

Publicerad 2013-08-22 19:41:10 i Allmänt,

Uppsvälld - något så fruktansvärt på kvällarna. Går här hemma i vårt lilla tillfälliga kollektiv och drar i tröjor och morgonrockar för att det inte ska synas. Helt sjukt. V 5+3. Är det ens möjligt. Har fått berättat för mig att denna svullnad kan gå ner sen. Att det händer mycket i början. Ärligt talat - jag bryr mig inte, jag tar det, och allt annat som kan tänkas vara en smula obekvämt. Väl värt det. Mer än väl värt det. Skönt bara att berätta på söndag. Så att jag slipper hymla om det om magens känns svullen på kvällarna. För morgonen känns det som bortblåst igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela