dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Före Nyhetsmorgon

Publicerad 2014-04-21 06:46:21 i Allmänt,

Detta att vakna före nyhetsmorgons början en "söndag" känns sådär. Önskar att jag sov iaf till dess början, alltså iaf till åtta. Men nu har jag legat vaken nästan en timme och funderat. Det har ju förstås sin charm också. Men aningens tröttsamt. 

Idag börjar vi se slutet på vecka 12, 11+4, men jag har svårt att förstå det. Tror fortfarande att jag när som helst kommer få issues inför kubtestet. Men än så länge håller jag mig ganska lugn trots att jag egentligen inte har mycket till symptom. Brösten ömmar ytterst lite och det bara ibland. De är visserligen någon storlek större fortfarande. Sen tycker jag att de börjar se väldigt "ådriga" ut. Jag törs inte ens tänka på hur mycket jag gått upp i vikt, trots obefintlig bebismage (längtar fruktansvärt mycket tills den gör entré!) och inser att jag måste börja träna igen. Rädd för att säcka ihop totalt, men det rimmar illa med dunderförkylning. Så jag får nog fortsätta med bara promenader en stund till. 

Kommentarer

Postat av: escapingreality - ett nytt liv i Shanghai

Publicerad 2014-04-21 11:05:07

Mm, de där förkylningarna som aldrig ger med sig när man för en gångs skull är träningssugen, de är jobbiga. Min är inne på tredje veckan och visar inga tecken till att avta.

Svar: Typiskt! Krya på dig!!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela