dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skönt

Publicerad 2014-04-20 08:06:18 i Allmänt,

Skönt att den 19e är över. Det var inte så hemskt som jag målat upp det. Och skönt - ändå - att min mans bästa vän inte fick barn den dagen, hade mycket väl kunnat ske. Nu lägger vi 19e bakom oss. 

Är dunderförkyld och sovit dåligt pga både förkylning och nattkisserier. Min man var dessutom ute igår och åt middag med några vänner, måste blivit ett par öl för mycket för han har snarkat något fruktansvärt inatt. Jag får spel då. Så natten har inte varit fantastisk. 

Hoppas dagen blir mer fantastisk. Riktigt vårväder, sol och varmt! Vill ner till Kungsträdgården och de vackra blommande körsbärsträden innan det är för sent! Hoppas att det inte redan är det! 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-04-20 12:10:49

Hoppas du får en härlig dag trots allt!

Svar: Tack detsamma!
Anna

Postat av: escapingreality - ett nytt liv i Shanghai

Publicerad 2014-04-21 06:27:09

Nu är den dagen över, hoppas det känns bättre för dig idag!

Svar: Tack! Ja det gör det faktiskt! Har liksom blivit lite ofrivilligt laddat med den 19e. Men det gick galant, och känns bra!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela