dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tröttmössa med älkänningar?

Publicerad 2015-08-29 21:27:38 i Försöknummer2, Livet som mamma, Sömn,

Idag upplever jag att jag har känningar igen. Ägglossningskänningar syftar jag på nu. Men vet ni, jag är så trött just nu att jag skiter i det. Intressant att se hur en cykel kan se ut, men något försök är vi inte i skick till att få till nu. Så - mens om 12-14 dagar? Vi får se? Försöker lära känna min kropp, efter förlossning. Men mer än så blir det inte, orkar inte, orkar inte ens gnata på med ältest just nu. 

Lördag kväll. Vi ligger i sängen och tittar på serier. I hopp om att somna medans.. The Wire är vår grej just nu. Klockan är 21.24. Godnatt. 

/tröttmössa med myyycket morgonpigg dotter 

Kommentarer

Postat av: Drömmar och längtan

Publicerad 2015-08-30 11:57:05

Puhhhhh dessa ungar alltså. Tur att de är söta ;) ibland tänker jag att jag skulle njuuuutit mer av att få sova innan vi fick barn, haha. Men det är ju värt det alla dagar i veckan såklart...även fast de gärna skulle fått sova lite mer, lite längre, lite bättre...Zzzz...

Svar: Verkligen tur att de är söta ibland..;) jag tänker också det, att man borde njutit mer. Fast det vet man ju inte då. Oavsett vad folk säger till en så är det nog svårt förrän man är mitt i det! Men, men - man får hanka sig fram och sova när de blir tonåringar! Då får man säkerligen motsatt problem och de kommer inte göra annat än att sova!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela