dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Nervös vecka 40, 39+1

Publicerad 2016-07-18 04:12:19 i Förlossning, Kärlek, Lycka, Längtan, Tacksamhet, oro,

Vaknade ni strax innan 4.00 på morgonen. Kan inte somna om. Lite nervös. Lite uppe i varv. Undrar hur det kommer vara imorgon..? Kommer förmodligen inte kunna sova alls.

Herregud. Ett bra "herregud". Ett förväntansfullt. Ett lyckligt. Ett skräckslaget. Ett mycket, mycket nervöst...

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-07-18 06:54:31

Verkar vara nåt skumt med blogg.se. Blev nån konstig bild till min senaste kommentar? Haha. Ska kolla om kommentaren kommit, jag förstår mig inte riktigt på nya appen ;)
Jag vet preciiis hur det känns. Den där läskiga nervositeten. Ahhh. Att ha allt det där både läskiga och fantastiska framför sig...åh. På nåt konstigt sätt är jag liksom avis på känslan, haha. Det kommer bli sååå bra allting! Med mycket kärlek kommer man långt och det kan jag lova, hjärtat sprängs av kärlek när man får en till att älska sådär villkorslöst. Det är det bästa som finns!

Svar: Fattar inte heller någonting! Hatar när de uppdaterar och krånglar ;) *bakåtsträvaren* ;) Ja nu är det läskigt och fantastiskt på samma gång..men jag tror dig, hjärtat kommer väl svämma över även om jag har svårt att förstå att den här lilla människan kommer vara lika viktig som nellie. Hur är det möjligt?? :)
Anna

Postat av: Cicci

Publicerad 2016-07-18 10:38:38

Stort lycka till imorgon!! ❤ kram

Svar: Tack snälla du! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela