dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vi

Publicerad 2013-08-13 12:32:16 i Allmänt,

Tänk vad lite urin i en mugg, en bit plast och texten "gravid 2-3" kan göra med två människor. Hela morgonen och dagen har vänts upp och ner. Vi är gravida. Hur fan gick det till undrar jag? Jag känner ju ingenting. Mer än en enorm glädje. Och lite skam över att äntligen ha "lyckats" när det finns de som har det värre, som har väntat längre. 
 
Men idag ska vi fira. Att det äntligen är vår tur att gå från han&jag till vi. Du, jag & han. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-13 13:12:12

Hur länge har ni försökt? Grattis!

Svar: 15 månader. Tack! :)
dujaghanvi.blogg.se

Postat av: Ebba

Publicerad 2013-08-13 13:59:12

Men åh vad roligt! Ta hand om varandra nu.

Svar: Tack! Ni med, jag hoppas att det går vägen för er denna gång!
dujaghanvi.blogg.se

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-08-13 21:17:18

Grattis ännu en gång! (Nennelo här) Blir så glad när det lyckas för andra som verkligen har kämpat!

Svar: Tack! :)
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela