dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Mensvärk, mensvärk - men inget händer?

Publicerad 2013-07-20 22:52:15 i Allmänt,

Dag 19 i cykeln utan tillstymmelse till stegring på ägglossningstestet. Vad ska man säga? Och så tänker jag "vänta, vänta på äl" känna efter, kissa på stickor och fundera lite till. Gråta en skvätt. Och så kommer äl. "YES". Och sen då? Vänta 12 -13 dagar på att mens kommer. Vad är det egentligen att vänta på? Vad håller jag på med? Vad håller vi på med? Det vi borde fokusera på är ivf. Även om det inte är en 100-procentig lösning förstås. 25% har jag kunnat läsa mig till. Undrar hur många ivf-försök man orkat hantera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela