dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skrapning

Publicerad 2013-10-01 13:51:00 i Missfall, Sorg,

Ännu en term jag inte trodde att jag skulle behöva bli närmare bekant med. Skrapning. Låter hemskt. Det känns hemskt. Men som det rätta alternativet i den situation vi ställs inför där tabletter i ensamheten hemma är alternativet. Som kan resultera i ett behov av skrapning senare iaf. Nej. Jag vill försäkra mig om att jag får bort allt så fort som möjligt. Enda sättet för mig att kunna gå vidare, är att kunna gå vidare så fort som möjligt. Jag vill bara krypa ner under en sten och dö samtidigt som hoppet ändå finns där djupt inne någonstans. Vi vill ju ha barn! Någon gång måste det väl ändå vara vår tur?! 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-10-01 22:32:21

Usch!!Stackare!!Lider med er!Hoppas att allt går bra och att ni finner styrka snabbt igen =).Kan verkligen inte sätta mig in i hur hemskt det måste vara att få det efterlängtade plusset för att några veckor senare få det beskedet
=(
Kram från en barnlös till en annan..

Svar: Tack Hanna. Jag hoppas att du inte är barnlös länge till och att du slipper uppleva detta!
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela