dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Barnmorskan

Publicerad 2014-04-01 19:48:13 i Allmänt, Graviditet,

Så var det dags för inskrivning imorgon hos barnmorskan. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig, kände ju inte att första kontakten var suverän direkt.. Men försöker gå in med ett öppet sinne och hoppas de förvånar mig till det bättre! 

Vi har gjort vår läxa och tittat på fosterdiagnostikfilmen. Så vi hoppas helt enkelt att vi går därifrån med ett inbokat kub. I övrigt har vi inga förväntningar. Vore ju fint med ett extra ul mellan vårt eget finansierade och kub. Men betvivlar detta. 

Vi får se? 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2014-04-01 21:27:23

Håller tummarna för er på ul:et...det kommer gå bra!

Svar: Tack! :) hoppas verkligen det!
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-04-01 23:25:16

Stort LYCKA TILL!
Varma kramar!

Svar: Tack! :) kramar
Anna

Postat av: sara

Publicerad 2014-04-01 23:55:52

Håller tummarna att allt går bra imorgon!

Svar: Tack Sara! :)
Anna

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2014-04-02 07:40:46

Idag kommer de gå fint!! Trots nattens störning :) Vi hann ju skriva in oss innan MA. Var så häftigt å hoppas ni klickar med BM! Annars har man rätt att byta, hon ska följa er hela vägen å finnas där. Måste funka!

Svar: Jag hoppas det! :) vi hann också göra det innan vårt MA sist och då fick vi en jättemysig barnmorska som kändes riktigt, riktigt bra! Men nu har vi flyttat..synd.. Men jag ska absolut byta om det inte känns bra! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela