dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Symptom

Publicerad 2014-01-30 14:05:21 i Allmänt,

Känner mig uppsvälld och lite, lite illamående. Tar det som ett gott tecken. Som att något håller på att hända. Det var skönt att det kom, för jag började fundera på om man inte borde känna någonting av sprutorna nu, så här dag 4. Samtidigt ska jag bara vara glad att jag inte har haft en massa krämpor antar jag, har förstått att vissa kan må riktigt dåligt under behandlingen. 
 
Nervositeten börjar bli värre inför imorgon. Hoppas allt ser bra ut! Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2014-01-30 16:20:14

Många lyckönskning inför imorgon!! Håller tummarna!!

Svar: Tack Klara! :)
Anna

Postat av: enlangvantan.blogspot.com

Publicerad 2014-01-30 20:13:18

Stort lycka till!! Kram

Svar: Tack! :) kram tillbaka!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela