dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ny chans (vecka 25, 24+0)

Publicerad 2014-07-17 14:10:45 i Graviditet,

I skuggan av trädet vid poolen här i Spanien ger jag den en ny chans. "Handbok för gravida, allt det doktorn inte berättar". Fastnade ju inte riktigt för den sist för att den kändes som en bok för "vanliga gravida" där allt gått "så lätt". Jag måste säga att jag sållar mig mer och mer till kategorin gravida. Finner mer och mer lugn i det som är och som pågår just nu. Självklart hjälper de rörelser jag känner dagligen och i skrivande stund den akrobatik hon tycks utföra just nu som till och med fick mitt ena bröst att studsa till lite.. 

Dessutom hjälpte det att författaren till boken skrev, "..som för mig till exempel, som det tog 3,5 år för att bli gravid.."

Nu tycker jag att den är riktigt kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela