dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kände henne

Publicerad 2014-06-15 07:52:24 i Glädje, Graviditet,

Precis innan vi gick och la oss igår (blev en ganska intensiv dag och sen kväll med mycket planerande, skratt och fix) tyckte jag att jag kände något nere i magen efter att vi suttit still framför datorn ett par timmar och skrivit. Men det blev stilla. 

När jag sen gick och la mig, med båda händerna på magen kände jag det. Flera ggr, ett litet bluffande mot handflatan, helt galet! Hon ligger där inne och växer till sig. Sparkar och grejar. Vår lilla dotter! Nu längtar jag hem, till kvällen, till mannen och till att lägga våra fyra händer på magen och hoppas att hon vill sparkas lite ikväll med! Så att hennes pappa får känna henne! 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-06-15 12:27:14

Åh vilken känsla :)

Svar: :)
Anna

Postat av: A

Publicerad 2014-06-15 14:06:23

Gaaah, så häftigt det måste kännas! :D

Svar: Verkligen! Helt galet!
Anna

Postat av: Frida

Publicerad 2014-06-15 19:55:23

Grattis till den helt magiska känslan!!! :)

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-06-15 21:34:24

Det är ju så underbart :) bästa känslan någonsin!

Svar: Verkligen!!!
Anna

Postat av: Emma

Publicerad 2014-06-15 22:37:59

Underbart! Mer av den varan tack!

Svar: Ja tack! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela