dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ruvardag 15

Publicerad 2014-03-01 08:01:09 i Graviditet, IVF,

Har finfrämmande i form av barndomskompis här! Härligt, vi har mysigt och dagarna går fort. Med tisdagen i sikte förstås. Klinikringardagen!
 
Rörande mensvärken/växtvärken så kvarstår den. Lite från och till. Det är lite oroande. För säkerhetsskull, för min sinnesros skull, tog jag ett test imorse. Det var positivt, men inte jättestarkt streck (körde med billiga tester igen) vilket jag inte gillar riktigt. Hade velat haft två starka streck bredvid varandra. Så bara för att så blir det nog ett imorgon också. Ja, jag är nog testnarkoman. Men jag vill ha två starka streck bredvid varandra - annars kommer jag tro att alltihopa är inbillning. Dock har jag även börjat må lite illa, vilket i sammanhanget är glädjande. Så jag hoppas, hoppas att allt går väl! 
 
I övrigt börjar det röra lite på sig i mitt andra liv också. Mitt liv där jag inte bara är ofrivilligt barnlös. I mitt liv där jag också ska jobba. Kommer hända en hel del under kommande vecka tror jag, och kanske, kanske att jag går tillbaka och jobbar igen, lite tidigare än tänkt. Och med något helt annat, något mindre krävande. Känns fantastsikt bra att det verkar lösa sig på det sättet. Är som att allt håller på att falla på plats lite. Nästan så att jag oroar mig för vad som nu ska gå fel. Men man ska väl ha lite rätt till flyt under perioder i livet också. Hoppas att detta är just en sådan "flytperiod"! 
 
Embyot! Stanna!!!

Kommentarer

Postat av: kampentillettplus

Publicerad 2014-03-01 10:33:54

Kan man man komma i kontakt med dig på något sätt, på mail eller något?

Svar: Absolut: [email protected]
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-01 10:35:02

har du kik messenger?

Svar: Nope!
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2014-03-01 19:31:53

Flyt på alla plan kan ske, det är inte omöjligt.

Svar: Jag hoppas verkligen det! Det vore på tiden! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela