dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Bröst

Publicerad 2014-05-13 18:57:11 i Graviditet, Missfall, oro,

Har inte ont i brösten längre. Och de har minskat en smula i storlek. Det skrämmer mig lite. Naturligtvis slår mig tanken om ett nytt MA. Jag har förstått att jag är mitt uppe i de s.k. spökveckorna. Och det är vad jag hoppas påverkar mig just nu. Men det är läskigt. Fruktansvärt läskigt. 
 
Svårt att tänka på annat. Fan också! Nu när jag bestämt mig för att få vara glad och har känt mig mer glad och positiv generellt! Lyckats övertala mitt eget psyke att det här kommer gå bra. Hoppas det är en kort dipp. 

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-05-14 10:23:45

Mina bröst gjorde likadant ;) i början kunde jag inte ens nudda dom för att det gjorde så ont. Helt plötsligt försvann det. (Runt spökveckorna) Dom kändes mindre igen, men deär nog mest för att dom inte är lika svullna längre. Är i v.34 nu och dom gör fortfarande inte ont eller blivit större. Håll ut lite till rul så kommer det kännas bättre! Om inte annat försök få ett ultraljud!!

Svar: Skönt att det "drabbat" fler - det lugnar! Tack! :) ska försöka hålla ut till RUL (men krisar det så betalar jag, eller ber barnmorskan lyssna på hjärtljud iaf kanske..?) för då är det "bara" 12 veckor till tillväxtultraljudet som görs i vecka 32. Men oj så nära nu! Spännande, härligt och lite läskigt! ;) tänk snart har ni en liten!!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela