dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Listande och läkaren (vecka 39, 38+0)

Publicerad 2014-10-23 13:28:07 i Allmänt,

Det visar sig att det inte bara är jag som gillar listor! Tack snälla ni för alla värdefulla tips och saker att tänka på! Guld värt! Kommer nog återkomma till listan. Uppdatera den efterhand, och lägga till saker som jag själv eller kanske andra kommer på! Återigen - tack!
 
Strax till läkaren. Hade så onti ryggen igår att jag hade problem att sitta/stå/gå - visste inte var jag skulle ta vägen tillslut. Idag är det lite bättre. Men det kommer och går, imorse var det som igår. Det fungerar helt enkelt inte längre, fixar inte att hålla ihop det. Idag var det nog mina sista timmar på jobbet, hemma nu innan läkaren. Sen får det vara bra. Ska bry mig om mig själv och vila. 
 
Hoppas dock att FK kan blidkas förstås. Men tänker inte låta det stå och falla med dem. Mitt jobb tycker absolut att jag ska gå hem och vara ledig och vila upp mig nu. Och det känns skönt, där är jag iaf inte misstrodd. 1,5 år ska jag vara borta förmodligen. Overkligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela