dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Acceptans

Publicerad 2015-01-12 10:09:33 i Livet som mamma,

Hon accepterade att jag satte mig ner. Tackar! Men efter fem timmars rackig sömn i sittposition är man inte direkt pigg. För efter att ha somnat vid 2 vaknade lillpluttan glatt vid 7. Kvittrandes. Då var hon klar för natten. Släppte ner henne från selen. Låg en stund och tittade på när hon fäktades vilt med luften (det är ju himla sött, även om man sovit fem timmar, iaf en stund ;). 

Ett jättebrak från frökens bakdel, en översvämmad blöja, en "dusch" i handfatet samt en lätt frukost senare var lillan nöjd på vakentid och somnade igen. I selen förstås.  Har nu, kors i taket, lyckats få ner henne i sängen bredvid mig. Yeeees! Soooova tänkte jag! Men kan förstås inte sova. Och grannen kryddar med lite borrning. För att verkligen försäkra sig om att jag inte somnar om.. 

Happy Monday! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela