dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fest

Publicerad 2016-01-09 09:30:01 i Graviditet, Kärlek, Livet som mamma, Sömn,

Vi var på fest igår. Mormor och morfar var hemma med plutt. Ett fantastiskt upplägg för alla inblandade. Hon har varit extremt gnällig sista tiden. Och dåliga nätter. Vet inte vad man kan skylla på, tänder? Utvecklingsfas? Sliten efter fyra dagars kräkfest? Men det har varit lite av en pärs här hemma - helt klart. Nåja, var sak har sin tid. 

Så fest alltså. Och visst var det trevligt. Men jag känner redan nu att jag inte orkar riktigt. Är trött. Lite lätt osocial. Så vi åkte hem ganska tidigt. Skönt att komma ut lite från gnällstugan en fredagskväll. Men ja. Det känns/märks att jag inte är riktigt med i matchen. Preggo. Sömnbrist. 

Så. Vi har två dagar till kub. Fem tills vi åker. Ofattbart. Pulka och snö i all ära. Det är vackert och härligt på sitt sätt. Men den här resan kommer bli fantastisk! Längtade riktigt, riktigt ordentligt när vi drog på overall och alla tillbehör för en pulkatur igår. Hon sitter ju inte direkt stil..😬 Tänk, tänk om vi har två overallbarn nästa vinter? ❤️ Då måste vi nog åka bort igen ;) 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-09 17:57:37

Härligt med lite fest i vardagen ;) Jag har känt mig piggare under dagen nu senaste v. Skönt. ( varit väldigt trött innan) Men skönt att ta det lugnt på morgonen och sova ut på helgerna. ( har ju inga barn sedan innan, så får passa på) ;) Men på kvällarna är man ju rätt trött . Snart kub för er. Lycka till! Kram / Karin

Svar: Skönt att du känner dig piggare! Och visst ska man passa på att kunna vila när man inte har barn, men man vill ju ingenting annat än att få ett! Så svårt att "njuta av" att inte ha barn, det tyckte jag iaf.. ;) tack, hoppas verkligen det går bra på måndag! Och för er på tisdag! Kram
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-10 13:49:03

Ja verkligen! Det är ju barn vi önskat i ca 3,5 år.... Tack! :) kram/ Karin

Svar: Ja, äntligen! Så fantastiskt! Kommer tänka på er på tisdag! ❤️ kram
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-01-10 17:06:22

Är sååå avis! Två overallbarn (eller barn öht) är en utmaning, haha. Men en fantastisk utmaning ;) trots all svett man börjat producera.......

Svar: Verkligen! Svettigt är bara förnamnet! Har lärt mig att under inga omständigheter klä på mig själv något innan hon är färdigklädd! Det är som ett satans träningspass! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela