dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Foglossning, vecka 15 (14+2)

Publicerad 2016-01-26 01:58:50 i Allmänt,

Känns som att foglossningen fullkomligt tagit över min kropp. Inatt hade jag svårt att ena hitta en vettig ställning att sova i. Var visserligen och tränade igår eftermiddag, kan vara därför jag kände mig extra sliten och öm? Ska nog börja passa mig för vilka övningar jag gör. Att hänga med på bredbenta hopp är nog inte helt genomtänkt. 

Annars har vi det underbart! Vänner på besök nu ett par veckor, och snart är mormor och morfar här! Förutom att det ska bli härligt att träffa dem (de längtar typ bara efter lillan ;) så ska det bli skönt med lite barnvaktsmöjlighet så att vi kan gå ut lite på tu man hand! 

Vilken föräldraledighet vi har just nu - galet! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-26 07:25:03

Åh vad härligt! Vart är ni? Men låter mindre härligt med foglossning! :/ Ta det lite lugnt med övningarna ;) Kanske lite stretch och yoga? :) Börjar min gravidyoga på lördag, Yippie! Inte tränat på gymmet efter jag blev gravid, inte orkat den första månaden och nu känner jag bara inte för det. Så blir promenader och yoga. Sen längre fram ( jag har redan nu anmält mig för att va säker på en plats) blir det vattengympa :) V 14+1 idag :) Ta hand om dig och hoppas du snart känner dig bättre. Kram/ Karin

Svar: Thailand. Det ska jag göra :) lagom är bäst och yoga kan mycket väl bli grejen känner jag.. Vad spännande med gravidyoga, berätta gärna mer när du varit där! Lycka till med vattengympan också. Det var meningen att jag skulle gå på förra graviditeten, men foglossningen blev tusen ggr värre av det, så jag hoppade.. Tack! Och du med! :)
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-01-29 22:09:31

Sluta var så duktig och viiilaaaa ;) skämt åsido, hoppas du hittar nåt som funkar! Gud vad härligt ni verkar ha det, och lyx med föräldrar på besök! Utnyttja det massor och spendera tid på tu man hand...det saknar vi massor nu när vi har V som är för liten för att lämnas bort, men allt har sin tid :) kram!

Svar: Haha! :) jag ska ge mig själv en sportslig chans att inte gå upp 30 kg igen, vi får se hur länge det håller ;) dessutom hoppas jag att träning kan göra foglossningen bättre? Ett litet experiment helt enkelt.. Ja Gud vad vi ska utnyttja päronen! Även när vi kommer hem, och njuta av att bara ha en unge. Sen blir det fullt ös med två i juli! Härligt jobbigt! ;) som du säger, var sak har sin tid, förhoppningsvis har man tillbaka att de är så jämngamla sen tänker jag, även om det är tufft nu. Hoppas ni har det fint! Snart åker skenorna också, skönt! Kramar
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela