dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 13 (12+3)

Publicerad 2016-01-13 22:25:16 i Kärlek, Lycka,

Nästa gång jag uppdaterar er sker det från andra sidan jorden. I solen. Jag är lyrisk. Ska bli så härligt att umgås alla tre. Kunna dela på allt. Och dessutom göra det i solen, långt bort från overaller.  Långt bort från snö och is (även om det kan vara vackert och tilltalande det med, på sitt sätt). 

Vi kommer dessutom få besök av vänner och familj. Och förhoppningsvis träffa nya vänner, vem vet? 

Åh vad jag känner mig tacksam över livet idag. Trots veckor av sömnbrist! Det vänder förhoppningsvis det med snart! 

Meddelat jobbet om läget. Tyckte det kändes bra att göra det innan vi åker så att de kan planera för att jag kommer tillbaka bara en kortis. Gratulationer och glädje möttes jag av. Hade kanske inte förväntat mig annat heller, även om jag faktiskt var lite nervös. Men där vet man om ivf-historiken. Så glädjen var nog genuin ändå. 

Som sagt, tacksam. Godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-01-14 08:36:23

Sååå skönt för er! Jag är avis ;) hoppas resan går bra! Hur länge är ni borta? Skönt att jobbet blev glada, du ska tillbaka en sväng alltså? Ska N börja förskola?

Svar: Tack! Två månader :) japp, går tillbaka slutet av mars till slutet av juni tänkte jag. Maken hemma april ut och tar inskolning. . :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela