dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 38 (37+6)

Publicerad 2016-07-09 00:10:16 i Allmänt,

Känner mig oerhört glammig och full av energi. Not. Vad jag ens gör uppe fortfarande är väldigt oklart? Jag är trött men kan inte sova - det är det som är problemet. Och så resulterar det i mycket slitsamma trötta dagar. Nej på topp är jag inte. Men snart så, snart kommer det ordna upp sig.

Förvärkarna drar som vanligt igång på kvällen. Idag roar sig även lillebror med att "borra" sig neråt så det riktigt svider till emellanåt. Är även illamående sen ett par dagar tillbaka. Det kommer och går lite hipp som happ. Och jag går på toaletten 2-3 ggr om dagen. Annars brukar den typen av toalettbesök endast hända någon gång varannan dag. Speciellt när jag intar järntabletter. Så jag undrar ju om något är på gång? Jag hoppas ju det! Men detta kan likväl pågå fram till den 19e inser jag...

Imorgon har vi tänkt att närvara vid inte mindre än två kalas. Ett dagskalas och en middagstillställning. Vi får se hur det går med den saken?

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-07-09 08:04:21

Ohh minns de där elektriska stötarna, haha. Åh vad spännande! Men vad händer om det drar igång innan, det blir snitt ändå va? Eller planen är snitt iaf? Åhhhh njut av ensamtid med lillan men ni har nåt så sjukt stort framför er, jobbigt men helt helt fantastiskt! Nu när V är snart 7 mån börjar de liksom intressera sig för varandra och ha kul! De brukar sitta och superskratta åt varandra i badkaret, två gulliga barnskratt! Kan man bli mer lycklig då? Kram!

Svar: Ja precis det blir snitt ändå. OM han mot all förmodan inte är halvvägs ute ;)

Låter fantastiskt med barnskratten! Och visst, vet att det kommer bli magiskt med ett syskon. Men misstänker att det blir en tuff tid inom det närmaste.. Är ju inte heller så förtjust i den där allra första spädbarnstiden utan tycker det blir roligare och roligare ju äldre de blir. Men det har nog också med Ns kolik att göra..hoppas vi slipper det denna gång!

Åh!! Jag är så nervös och överlycklig! Och lite avis på dig som kan det där med två nu! Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela