dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Galen

Publicerad 2013-08-11 10:46:34 i Allmänt,

Den som läser detta måste tro att jag är galen. Men till mitt försvar måste jag hävda att i de flesta andra delar av mitt liv är jag ganska normal, har ganska vettiga tankar om det mesta - vill jag tro iaf. Men detta sjukdomstillstånd har definitivt drivit mig till vansinne. Det är det fina med det anonyma bloggandet, jag kan låta mig själv vara galen.

Naturligtvis tog jag ett test imorse. Varför tror jag ens att jag skulle kunna hålla mig ifrån det. Är jag en testmissbrukare nu? Tog ett billighetstest. Visar ett svagt, svagt streck. Där det ska visa ett streck. Men det kan likaväl vara en synvilla. Det är så svagt att jag är osäker på om det finns. Riktigt osäker. Ett spökstreck. Så jag är kvar i ingenmansland. Väntar på mens. Eller på ett tydligare streck om några dagar.

Det är förmodligen inbillning.

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-08-11 11:00:00

Jag brukar också tänka på att man låter galen på bloggen och att alla andra bloggare känns ha så mycket sundare tankar om allt.


Svar: Ibland är det skönt att vara anonym! ;) Eller så får man bjuda på lite galenskap!
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela