dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

CD 26

Publicerad 2013-12-11 10:46:00 i Allmänt,

Då var äl över. Förhoppningsvis kommer den tidigare än dag 24 nästa gång - även om detta var lite utav ett rekord på kort cykel. Cykeln kommer vara 36 dagar, förmodligen, så kort cykel har jag aldrig haft. Och om nu inte lutefasens längd plötsligt ändrar på sig. Ironiskt då att jag hunnit bli sjukskriven och min värld har vänts upp och ner. Men jag antar att jag var på bristningsgränsen. Är på bristningsgränsen. Att det inte krävdes mycket för att det skulle rinna över. 
 
21 december borde jag få mens med en lutefas på 12 dagar. Det betyder att pergotimestart dubbelkur börjar 24 december. Och det betyder att jag lugnt kan genomgå en undersökning av pergons effekt den 2 jan, innan jag åker på semester. Kunde egentligen inte blivit så mycket bättre.
 
Skönt. Kroppen verkar vara med mig lite iaf. Nu ska "bara" huvudet hitta sin plats. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-12-11 20:05:13

Skönt att kroppen är med dig :) Det är inte min, haha! Men men!
Kram!

Svar: Ja, alltid något. Hoppas den är med mig "hela vägen" bara. Och hoppas din kropp tvärvänder och blir galet medgörlig. Mens?
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela