dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

CD 27, ÄL+3

Publicerad 2013-12-12 08:10:00 i Allmänt,

Innan missfallet hade jag alltid ömma bröst efter äl och fram till mens - utom den månad jag var gravid. Då kom ömmandet senare. 
 
Förra månaden, mensen efter missfallet, hade jag inte ömma bröst överhuvudtaget. Inte heller denna månad. Vet inte hur man ska tolka det? 
 
Ont i ryggen har jag också. Fast det kan likaväl ha med kartongkonkandet under flytten att göra. Ont i ryggen var nämligen en tidig åkomma vid graviditeten. 
 
Snacka om att överanalysera och fundera...

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-12-12 17:01:57

Ja du, det här med överanalysering...eller vad man nu ska kalla det...allt ska analyseras in i minsta detalj. Ibland tror jag tom man känner saker bara för att man vill ;) haha!

Svar: Definitivt! Man känner massor! Nästan hela tiden ;)
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-12-13 16:37:07

De där två veckorna mellan ÄL och mens är ju hopplösa. Allt man känner, inte känner och inbillar sig kan ju lätt driva en till vansinne.

Svar: Verkligen. Vansinne var ordet...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela